وکیل تاسیس شرکت در کرج

وکیل تاسیس شرکت در کرج

وکیل تاسیس شرکت در کرج

موسسه ما یک موسسه حقوقی معتبر و متخصص در زمینه ثبت و تاسیس شرکت در کرج می باشد. این مجموعه با بهره گیری از کادری مجرب و متخصصین حقوقی در حوزه ثبت شرکتها در کرج فعال است. همچنین در سایر فعالیت های حقوقی پیرامون ثبت شرکت فعالیتموثر و گسترده ای دارد. برای ثبت شرکت در کرج و پیگیری کارهای مربوطه ثبتی و حقوقی در این زمینه بایستی به موسسه ای معتبر مراجعه شود.

 

درباره ثبت شرکت توسط وکیل

در دنیای امروزی و با پیشرفت فعالیت های تجاری و بیزینس ,افراد برای پیشرفت کاری خود نیاز به یک شرکت یا موسسه دارند. یک دلیل این است که فعالیت های خود را ساماندهی کنند. آنها برای ثبت شرکت خود به متخصصین یا افرادی که در این زمینه می توانند به آن ها یاری رسانند رجوع کنند. قبل از شروع فعالیت شرکت به صورت حقوقی و قانونی شرکت را باید ثبت کرد. شرکتی که ثبت نشود به طور قانونی نمی تواند فعالیت کند و غیر قانونی می باشد. به همین دلیل توصیه می گردد در مرحله اول و قبل از شروع فعالیت باید شرکت ثبت شود.

 

مراحل ثبت شرکت

اولین و مهمترین مرحله در ثبت شرکت انتخاب نام مناسب برای شرکت است. نامی که بر طبق موازین قانونی باشد و از نظر قانونی و اداره ثبت شرکت ها مشکلی نداشته باشد, مناسب است. انتخاب نام بستگی به نوع شرکت دارد به طوری که انتخاب نام برای شرکت تضامنی با شرکت سهامی عام یا شرکت سهامی خاص متفاوت می باشد. بعد از انتخاب نام مناسب بایستی سرمایه شرکت مشخص شود و تعداد شرکاء نیز قبل از ثبت بایستی تعیین شود که البته تعداد شرکاء نیز بر حسب نوع شرکت متفاوت می باشد. برای تاسیس شرکت بایستی مدارکی آماده شود که در این مورد شرکت های ثبتی می توانند مشاوره و راهنمایی لازم را انجام دهند. برای ثبت شرکت در کرج باید به شرکتی معتبر در این زمینه رجوع شود و مدارک لازم را آماده کرد. تا مراحل با وکیل تاسیس شرکت در کرج به خوبی انجام شود و شرکت به طور قانونی ثبت شود.

 

تفاوتهای تاسیس شرکت با مسئولیت محدود و سهامی خاص

تاسیس شرکت با مسئولیت محدود با شرکت سهامی خاص تفاوتهایی دارند که در این متن به این تفاوتها اشاره می شود. اولین تفاوت بین این دو نوع شرکت دارند وجود بازرس می باشد به طوری که در شرکت با مسئولیت محدود بازرس اجباری نمی باشد. در شرکت با مسئولیت محدود می توان با حداقل دو نفر به عنوان شرکاء ,شرکت را به ثبت رساند. در شرکت با مسئولیت محدود نیازی به تمدید اعضای هیئت مدیره نمی باشد در حالی که در شرکت سهامی خاص باید هر دو سال یک بار اعضاء هیئت مدیره تمدید شوند. در شرکت با مسئولیت محدود واژه ای به عنوان سهام وجود ندارد و به سهم اعضاء شرکت سهم الشرکه گفته می شود که هر یک از اعضاء براساس میزان سهمی که دارد مسئولیت می پذیرد.


برای داشتن مشاوره با وکیل ثبت شرکت رایگان در کرج تماس بگیرید.       09129401482

امتیاز: 5 از 5. مجموع 2 رای
در حال پاسخ به: [انصراف]
تعداد حروف باقی مانده: 500
Captcha  
۱۴۰۲/۰۹/۱۷ | مقالات | مدیر سایت | بازدید: 127 | 1702012698