مشاوره حقوقی رایگان

مشاوره حقوقی رایگان

پس از بروز هرگونه مشکل و مسئله در هر قشری از جامعه مشورت با شخصی مطلع در آن زمینه می تواند کمک حال باشد. مشاوره حقوقی رایگان با وکیل پایه یک سبب می شود تا با استفاده از تجربه و راهنمایی وی به بهترین شکل مشکل رفع شود. برای مشکلات حقوقی اگر مورد خیلی مهم نبود می توان با کارشناس حقوقی ، مشاوره حقوقی نمود. چنانچه پرونده قضایی در هر زمینه ی تشکیل شده و قرار است جلسه دادگاه ، دادسرا و یا شورای حل اختلاف تشکیل گردد مشاوره حقوقی رایگان با وکیل ضروری است.

صرف نظر از موضوع ، مشاوره حقوقی رایگان با وکیل می تواند از اتفاقات بدتر جلوگیری نماید. بدون آگاهی از روند پرونده وارد مراحل در محاکم قضایی شوید احتمال شکست در پرونده وجود خواهد داشت. اگر برای خود وکیل پایه یک نداشته باشند اطلاعات کافی برای پیگیری و موفقیت در پرونده ندارید. افرادی که با وکیل پایه یک دادگستری مشاوره حقوقی رایگان انجام داده اند چند قدم از شما جلوتر خواهد بود.

برای داشتن مشاوره حقوقی رایگان چه به صورت تلفنی حضوری و یا آنلاین با وکیل پایه یک و داشتن شماره موبایل وکیل ، با شماره ذیل تماس بگیرید.

دیگر خدمات گروه وکلای هما توسط وکیل عبارتند از:

تنظیم دادخواست

تنظیم اظهارنامه

تنظیم شکوائیه

تنظیم صلحنامه

 تنظیم انواع قرارداد ها

تنظیم صورتجلسات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگادر تمامی زمینه ها به صورت تلفنی ، آنلاین و حضوری توسط وکیل پایه یک خانم و آقا

قبول انواع دعاوی حقوقی ،کیفری ، خانواده ، ملک و املاک و ثبتی ، چک و سفته ، وصول مطالبات ، اداره کار ، طلاق مهریه طلاق توافقی و ...

پاسخ به سوالات حقوقی

پاسخ به سوالات حقوقی یکی از خدماتی است که در گروه وکلای هما در دفتر انجام می شود. هر شخصی با مشکل حقوقی مواجه میشود نیاز به مشاوره حقوقی رایگان دارد. افراد این حق را دارند که با بهترین شخص در آن زمینه تخصص دارد مشورت نماید. پاسخگویی به سوال حقوقی باید توسط وکیل پایه یک دادگستری انجام شود که به موضوع اشراف کامل دارد. تفاوت مجموعه حقوقی ما با دیگر دفاتر این است که در ابتدا مشاوره حقوقی به صورت تلفنی داده می شود. اگر نیاز دارید پاسخ سوالات حقوقی را از یک وکیل پایه یک مجرب بشنوید با شماره های ذیل تماس بگیرید.

 

09129401482

09129401481

امتیاز: 5 از 5. مجموع 1 رای
در حال پاسخ به: [انصراف]
تعداد حروف باقی مانده: 500
Captcha  
۱۴۰۲/۰۲/۱۰ | مدیر سایت | بازدید: 1367 | 1682806355