وکیل پایه یک دادگستری

وکیل ، دفتر وکالت ، مشاوره حقوقی

با داشتن یک مشاوره حقوقی صحیح با وکیل دادگستری در دفتر وکالت معتبر می توانید به موفقیت در پرونده خویش نزدیکتر شوید.

وکیل

در امور حقوقی و وکالتی ممکن است با عبارات و کلمات زیادی روبرو شویم. تقریبا " وکیل " اولین کلمه ایست که می توان جز پر تکرار ترین کلمات در این حوزه دانست. البته همانطور که در مقالات و مطالب قبلی عنوان کردیم، معنی و توضیح و تفسیر آن به دو شکل متفاوت صورت می گیرد. وکیل کاری و اداری و وکیل قانونی دو شکلی هستند که شاید برای بیشتر مردم واضح باشد. اولی به صورت دفترخانه ای موکل به وکیل وکالت می دهد. دومی وکیل از طرف مراجع ذیصلاح مثل کانون وکلا دادگستری و یا مر کز مشاوران قوه قضاییه اجازه وکالت دریافت می نماید.

وکیل پایه یک دادگستری

این عنوان هم یکی از عباراتی که بیشتر قریب به اتفاق کاربران در اینترنت و یا مراجعه کنندگان به دنبال آن هستند. وکیل پایه یک دادگستری به شخصی گفته می شود که اطلاعات و دانش حقوقی کافی جهت ارائه مشاوره حقوقی را دارد. همچنین می تواند وکالت در هر زمینه و مقدار و هر نوعی از پرونده ها را قبول نماید. انجام اموری همچون تنظیم دادخواست ، لایحه دفاعیه ، شکوائیه ، تدوین صورتجلسات و دیگر اوراق قضائی را یک وکیل پایه یک دادگستری می تواند ارائه دهد.

مشاوره حقوقی تلفنی و حضوری

تحت هر شرایطی توصیه می گردد که مشاوره حقوقی را از شخصی توانمند و متخصص دریافت نماید. منظور از این جمله آنست که با وکیل پایه یک دادگستری خانم و یا آقا مشاوره داشته باشید. اینکه از شخصی با تجربه و دانش فنی مشورت بگیرید قطعا به سود شما خواهد بود. البته این وکیل است که برای ارائه خدمات حقوقی بایستی توانایی ها و پتاسیل اش را نشان دهد. در خیلی موارد این ارایه مشاوره حقوقی گاه تلفنی و در خیلی موارد حضوری است.

تنظیم لایحه دفاعیه

برای شروع یک فرآیند حقوقی و قضایی نیاز به مورادی است که در این مطلب توضیح خواهیم داد. از مواردی که لازم است که یک موکل در موردش اطلاعات داشته باشد دادخواست ، شکوائیه ، اظهارنامه ، استشهادیه ، صورتجلسه ، تنظیم قرارداد و تنظیم لایحه دفاعیه می باشد. در مجموعه حقوقی دفتر وکالت ما همگی موارد فوق الذکر توسط وکیل پایه یک دادگستری کانون وکلا و یا مرکز مشاوران قوه قضائیه صورت می گیرد. این موضوع برای تقریبا همه مراجعه کنندگان مهم است که با وکیل با تجربه در تهران و کرج مشاوره داشته باشند. در دفتر وکالت ما این مسئله مورد توجه قرار گرفته است. تنها کافیست با شماره های دفتر و یا شماره همراه تماس بگیرید.

دفتر وکالت

در خصوص دفتر وکالت سوالات زیادی در ذهن عموم مردم و کاربرای اینترنت وجود دارد. در این پاراگراف سعی می کنیم به برخی از پرتکرارترین آنها پاسخ دهیم. اینکه چطور یک دفتر وکالت خوب پیدا کنیم؟ شاید مهمترین سوال باشد. باید به مراجعه کنندگان این حق را داد که به دنبال بهترینها باشند. در دفتر وکالت گروهی از وکلای پایه یک دادگستری امور حقوقی و وکالت را به صورت تخصصی ارائه می دهند. یعنی تقریبا هر وکیل دادگستری مجرب خانم و یا آقا در یک یا چند زمینه بطور تخصصی تجربه و سابقه دارند.

امتیاز: 5 از 5. مجموع 53 رای